၂၀၂၀ ကိုဗစ် ကမ်းပိန်

covid campaign 2020 01

ယခုအခါ အမှတ် (၁) ကြေးနီသတ္တုတွင်း ဝန်ထမ်းများ၏ ၅၀ရာခိုင်နှုန်းခန့်သည် အထူးသဖြင့် သတ္တုတွင်းရှိ နေရာအဆောင်များ၌နေထိုင်ကြသည်။ ထိုဝန်ထမ်းများ၏ ဘ၀ အရည်အသွေး တိုးတက်ကောင်းမွန်စေရန်အတွက် နေ့စဉ်စားဝတ်နေရေး၊ အစားအသောက်နှင့်လိုအပ်ချက်များကို ဖြည့်ဆည်းပေးလျက်ရှိပါသည်။

ဝန်ထမ်းအများစုသည် သူတို့၏မိသားစုဘဝနှင့်အိမ်မှချက်ပြုတ်သော အစားအစာများကိုလွမ်းဆွတ်သောအားဖြင့် မကြာမီအိမ်ပြန်ရန်စိတ်ကူးကြသည်။ အခြားသူများကမူလုပ်ဖော်ကိုင်ဖက်များ၊ သူငယ်ချင်းများနှင့်အတူ အချိန်ယူပြီးညနေခင်းများတွင် ကာရာအိုကေသီဆိုခြင်းနှင့် ကခုန်ခြင်းများပြုလုပ်ကြသည်။ “ Covid for Camping” ဟူသောဝေါဟာရသည် အလုပ်ခွင်အသိုင်းအဝိုင်းတွင် သူငယ်ချင်းများနှင့်အတူ အားလပ်ရက်များနှင့်ပျော်စရာနေ့များကိုသတိရစေခြင်း ဟူသော အဓိပ္ပါယ်အဖြစ်ရပ်တည်နေပါသည်။

 မြန်မာယန်စီတွင် ဝန်ထမ်းများ၏ စိတ်ဓာတ်ရေးရာ လူမှုရေးရာ ပြသနာများရှိသည့်အချိန်၌ပင် ကုမ္ပဏီနှင့် ဝန်ထမ်းအသိုင်းအဝိုင်းအနေဖြင့်ရှေ့တွင်မည်သည့်အတားအဆီးများရှိနေစေကာမူ လုံခြုံစွာအလုပ်လုပ်ရန်အတွက် တစ်ယောက်ကိုတစ်ယောက် ယုံကြည်စိတ်ချကြောင်း သက်သေပြနေပါသည်။ “ တစ်ခါတစ်ရံ ကျွန်ုပ်တို့၏ဘဝ၌ဖြစ်ပျက်နေသောမကောင်းသောအရာများသည် ကျွန်ုပ်တို့အားအကောင်းဆုံးဖြစ်ရပ်များသို့ပို့ဆောင်ပေးသည်”


covid campaign 2020 02

covid campaign 2020 03
covid campaign 2020 04

Strategy Report 2020-2021mytcl report 2021 250x351front View/Download here

 

MYTCL Logo Footter

Please publish modules in offcanvas position.